Canna
- Průkopníci v kultivaci rostlin od roku 1979
- Nizozemští experti s mezinárodním věhlasem v produkci hnojiv a substrátů
- Vyrobeno pro náročné, v(ý)hodné pro všechny!
Historie a zaměření značky
- Od roku 1979 začal zakladatel této značky v duchu kombinace zdravého rozumu a mimořádného nadšení pro věc prozkoumávat křížem krážem celou planetu, aby našel takové rostliny a minerály, které by mohl uplatnit při výrobě produktů pro kultivaci zdravých a krásných rostlin.
- Později, když se k doslova nasbíranému know-how přidaly i moderní technologie, vznikla Canna, jak ji zná svět zahradničení dodnes coby firmu, dodávající na trh jedinečné produkty s ojedinělým složením a ve výjimečné kvalitě, které mohou bez obav používat i úplní začátečníci.
- Společnost CANNA opírá své výrobní postupy a složení jednotlivých produktů o ekologické principy, což se nejvíce projevuje v samostatné 100% přírodní řadě produktů pod značkou BIOCANNA, kterou můžeme vřele doporučit všem, kdo chtějí sklízet v bio kvalitě.
- Produkty značky Canna dnes vévodí globálnímu trhu s výživou rostlin a pěstebními médii. Ve velkém objemu se prodávají po celé Evropě, Austrálii, Severní Americe, na Středním východu, a dokonce i v Africe.
- Canna je bezpochyby zajímavá i tím, že za sebe nenechává mluvit halasné reklamy, ale nechává své produkty, ať si dělají mezi growery z celého světa reklamu samy o sobě. Z průzkumů vyplývá, že profesionální pěstitelé ve čtrnácti zemích věří právě značce CANNA a že její produkty jsou nabízeny ve více než 95 % growshopů, což je jasným důkazem, že tato filozofie sklízí ovoce.
- Pokud jde o filozofii, Canna od začátku svého fungování nechce být pouhým klasickým výrobcem hnojiv, nýbrž trvale udržuje veškeré procesy spojené s produkcí vlastních produktů ve svých rukou. Vývoj a výzkum proto probíhá ve vlastní špičkové laboratoři, kde specializovaní vědci doslova odhalují nová tajemství přírody. Tento výzkumný komplex je samozřejmě jednak chloubou společnosti a zároveň jí dává trvalý náskok před konkurencí.
- Vedení společnosti nepochybuje o tom, že právě dokonalá kontrola veškerých výrobních faktorů je jedinou cestou vedoucí k udržení vysoké kvality produktů v takovém objemu a my nemůžeme než souhlasit.
- Po 22 letech zkušeností s pěstováním a také intenzivní spoluprací s jinými průkopníky nashromáždila Canna enormní databázi znalostí a poznatků.
- Než se jakákoliv novinka pod značkou Canna dostane na trh, není to jen tak. Vývoj jednoho produktu trvá v průměru 2 roky. To je období, ve kterém tým vysoce trénovaných specialistů neúnavně prozkoumává všechny aspekty nového produktu.
Sortiment Canna
Příznaky
48 položek celkem
Stránka 1 z 1 - 48 položek celkem